Świetny prezent dla Panny Młodej z zabawnym mydłem w roli głównej ;)

Świetny prezent dla Panny Młodej z zabawnym mydłem w roli głównej ;)

Wybór prezentu dla Panny Młodej może przysporzyć nie lada problemu. Często nie wiemy, co wybrać, nie znamy do końca gustu Panny Młodej, a chcemy sprawić jej fantastyczną niespodziankę. W takiej sytuacji idealnym rozwiązaniem jest skorzystanie z gotowych propozycji. Sklepy internetowe oferują gotowe zestawy prezentów dla Panny Młodej, które są idealnie skomponowane i pięknie zapakowane.

Jednym z takich prezentów jest zestaw prezentowy Fresh Willy. Głównym elementem zestawu jest ogromne różowe mydło o delikatnym zapachu i figlarnym kształcie ;-) Mydełko prezentuje się i pachnie przepięknie, a kształt penisa idealnie wpisuje się w charakter panieńskiej imprezy!

https://www.pinkdrink.pl/sklep,102,12269,mydlo_zapachowe_fresh_willy_opakowanie_bilecik_.htm


Mydełko umieszczone jest w specjalnym pudełko prezentowym z napisem: "dla Przyszłej Panny Młodej". Wewnątrz opakowania znajduje się ekskluzywna czarna bibułka oraz bilecik dla bohaterki Wieczoru Panieńskiego. Na bileciku każda z dziewczyn może umieścić podpis i życzenia, by zachować wspomnienia na długie lata :-)


Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu
Jak zapakować prezent na panieński? Efektowna torba dla Panny Młodej!

Jak zapakować prezent na panieński? Efektowna torba dla Panny Młodej!

Jednym z obowiązkowych punktów wieczoru panieńskiego jest przygotowanie prezentu dla Panny Młodej. Najpopularniejsze prezenty to bielizna na noc poślubną, zestawy ratunkowe, erotyczne gry czy zabawne gadżety. Sam prezent to jednak nie wszystko. Ważne, by był przepięknie zapakowany, najlepiej w coś specjalnie na tę okazję :-)

Dziś przedstawiam Wam efektowną torbę dla Panny Młodej ze specjalną panieńską grafiką!

Torba jest duża, więc pomieści wszystko, co przygotujecie dla przyjaciółki. Gruby papier premium oraz satynowe czarne tasiemki sprawiają, że prezentuje się bardzo ekskluzywnie i idealnie pasuje na tę okazję.

Torba na prezent dla Panny Młodej wykonana została w czarno-różowej kolorystyce, która jest najczęściej wybieranym motywem na Wieczór Panieński. Na torbie znajduje się motyw białych kropek, graficzna różowa kokarda oraz napis: "Dla Przyszłej Panny Młodej".

https://www.pinkdrink.pl/sklep,96,12795,torba_na_prezent_dla_panny_mlodej_queen_of_the_night_duza.htm


Taka torba to idealny wybór na upominek w świetnej cenie! Jest nie tylko przepięknie wykonana, ale też fantastycznie się prezentuje, a Panna Młoda na pewno doceni to specjalne opakowanie!

Zaletą torby jest równie to, że idealnie wpisuje się w Waszą ulubioną stylistykę Queen of the Night :-)


Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu
Wasze inspiracje: Wieczór Panieński w stylu Queen of the Night

Wasze inspiracje: Wieczór Panieński w stylu Queen of the Night

Dziś pokazujemy przepiękny i dopracowany w każdym calu Wieczór Panieński zorganizowany przez nasze #pinkdrinkgirls :-) Po otrzymaniu zdjęć od Pani Izy wszystkie byłyśmy zachwycone. Stół, pomieszczenie, stylizacje i dodatki zostały idealnie do siebie dopasowane, a wszystko prezentuje się jak z filmu.

Różowo-czarna stylistyka dekoracji idealnie wpisuje się w panieński klimat. Dziewczyny zdecydowały się na przepiękne dwustronne balony z napisem Wieczór Panieński oraz personalizowany baner z imieniem Panny Młodej. Ta prosta i szybka dekoracja pomieszczenia wprawi wszystkich w imprezowy klimat i podkreśli charakter Wieczoru Panieńskiego.




Świetnym pomysłem było przygotowanie mini-barku dla wszystkich dziewczyn. Idealnie w tej roli sprawdziły się kruche ciasteczka z wróżbą-niespodzianką i prześlicznymi naklejkami. Do wznoszenia toastu nie zabrakło małych kacówek z etykietami z imieniem. Takie kacówki możecie przygotować bardzo łatwo, a efekt jest piorunujący. By okleić buteleczki wykorzystajcie etykiety personalizowane na mini wódkę; kupicie je >tutaj<  




Jak widać tabliczki z zabawnymi napisami do śmiesznych zdjęć mają też inne zastosowania! Mogą zostać wbite w przygotowane smakołyki, świece czy wazoniki i ozdobić stół. Panieńskie napisy świetnie komponują się z pozostałymi dodatkami.

 

Jak na miasto to tylko z dużym foliowym balonem Crazy Willy! :-) Ten szalony dodatek wyróżni Was z tłumu i sprawi, że nikt nie będzie miał wątpliwości, że to właśnie Wieczór Panieński!



Stylizacje dziewczyn oceniamy na szóstkę! Mała czarna to świetna opcja na imprezę, a biała kreacja dla Panny Młodej od razu wskazuje, kto jest bohaterką ostatniej nocy wolności. 

A Wam jak podoba się Wieczór Panieński w takim stylu? Dajcie znać w komentarzach! :-)

Pamiętajcie, by oznaczać nas na Instagramie #pinkdrinkgirls!

Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu
Czy warto organizować Wieczór Panieński?

Czy warto organizować Wieczór Panieński?

Wieczór Panieński to fantastyczna okazja, by rozładować przedślubny stres i spotkać się z przyjaciółkami. Nie każdy jednak decyduje się na organizację ostatniej nocy wolności. Powody są różne. Według mnie to naprawdę dobry sposób, by zapewnić sobie wspaniałe wspomnienia i przeżyć ostatnią noc wolności właśnie tak, jak o tym marzyłyśmy.

Przede wszystkim Wieczór Panieński nie musi kojarzyć się z imprezą w klubie. Możecie go zorganizować gdzie tylko chcecie. Dobrym miejscem na organizację panieńskiej imprezy jest chociażby SPA czy kręgielnia. Możecie również wspólnie wybrać się do kina lub na kurs tańca. Jest mnóstwo pomysłów, ale pamiętajcie, że tego dnia najważniejsza jest Panna Młoda. Charakter Wieczoru Panieńskiego powinien być zgodny z jej upodobaniami.

Wieczór Panieński = mnóstwo fantastycznych wspomnień

Przed ślubem często nie mamy czasu, by widzieć się z koleżankami. Jesteśmy zabiegane, a dopięcie wszystkiego na ostatni guzik pochłania cały nasz czas i zaangażowanie. Panieńska impreza to więc idealny powód, by zobaczyć się z dawno niewidzianą przyjaciółką i zrobić to, na co od dawna miało się ochotę. Mnóstwo śmiechu i fantastyczna atmosfera sprawią, że wyniesiemy z tego spotkania wspaniałe wspomnienia na długie lata. Pamiątkowe zdjęcia i gadżety możecie umieścić w specjalnej Pamiątkowej Księdze Wieczoru Panieńskiego, która jest świetnym pomysłem na prezent dla Panny Młodej.

http://www.pinkdrink.pl/sklep,szukaj,12801,ksiega_pamiatkowa_wieczoru_panie_skiego_flowers_stripes_z_imieniem.htm

http://www.pinkdrink.pl/sklep,szukaj,12083,ksiega_pamiatkowa_wieczoru_panie_skiego_glam_diva_z_imieniem.htm

http://www.pinkdrink.pl/sklep,szukaj,12082,ksiega_pamiatkowa_wieczoru_panie_skiego_pin_up_z_imieniem.htm



Wieczór Panieński to również świetna okazja, by przygotować wystrzałowe stylizacje. Opaski z kokardkami, specjalnie przygotowane na tę okazję szarfy i pamiątkowe przypinki sprawią, że nikt nie będzie miał wątpliwości, co świętujecie. Przygotujcie wyjątkowy makijaż i załóżcie dokładnie to, na co macie ochotę, a ten dzień będzie naprawdę wyjątkowy.

http://www.pinkdrink.pl/sklep,52,6897,korona_z_welonem_glam_diva.htm

http://www.pinkdrink.pl/sklep,52,6987,opaska_z_welonem_kokardka_pin_up.htm

http://www.pinkdrink.pl/sklep,52,10684,opaska_rogi_diabelka_z_puszkiem_fuksja.htm

http://www.pinkdrink.pl/sklep,52,10524,opaska_z_blyszczaca_kokarda.htm



Tego wieczoru powinnyście zrobić to, na co macie ochotę i w czym najlepiej się czujecie. W takiej sytuacji będzie to niezapomniana noc, którą będziecie wspominać nawet po latach!

Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu
Jak zorganizować Wieczór Panieński? Kolekcja Flowers&Stripes

Jak zorganizować Wieczór Panieński? Kolekcja Flowers&Stripes

Dekoracje i dodatki na Wieczór Panieński to bardzo ważny punkt w organizacji panieńskiej imprezy. Na szczęście istnieją gotowe kolekcje dodatków, dzięki którym możecie łatwo zbudować panieński nastrój, udekorować stół i pomieszczenie. Polecam modne dodatki na Wieczór Panieński z motywem czarno-białych pasków i kwiatów w stylu boho, muśnięte odrobiną złota.

Jedne z najważniejszych dekoracji to oczywiście dodatki do stylizacji. Postawcie na metalowe przypinki, które łatwo można umieścić na bluzce czy sukience. Przypinki na panieński z piękną grafiką i napisami sprawią, że nikt nie będzie miał wątpliwości, z jakiej okazji świętujecie. Dla wszystkich dziewczyn warto wybrać przypinki z napisem: "Wieczór Panieński", a Pannę Młodą i Świadkową wyróżnijcie przypinkami przygotowanymi z myślą tylko o nich.

https://www.pinkdrink.pl/sklep,106,12810,przypinka_personalizowana_flowers_stripes.htm

https://www.pinkdrink.pl/sklep,106,12811,przypinka_super_swiadkowa_flowers_stripes.htm

https://www.pinkdrink.pl/sklep,106,12812,przypinka_przyszla_panna_mloda_flowers_stripes.htm


Kolejny punkt to oczywiście dekoracje stołu. Warto wybrać papierowe serwetki z kwiatowym motywem. Serwetki nie tylko pięknie wyglądają na talerzach, ale są też bardzo praktyczne. Na tę okazję świetnie sprawdzają się także jednorazowe naczynia. Papierowe kubeczki, talerzyki i słomki będą świetnie wyglądać i ułatwią sprzątanie po imprezie.

https://www.pinkdrink.pl/sklep,106,12805,serwetki_papierowe_dark_flowers_33x33cm_20szt.htm


Nieważne, czy organizujecie panieński w domu czy w klubie, na stole świetnie prezentuje się personalizowana tabliczka z rezerwacją!

Nie zapominajcie o najważniejszym - prezencie dla Panny Młodej. Świetnym wyborem będzie Pamiątkowa Księga Wieczoru Panieńskiego zdobiona imieniem przyjaciółki. W środku księgi możecie umieścić pamiątkowe zdjęcia, porady czy zabawne anegdotki, które wywołają uśmiech nawet po latach. 

https://www.pinkdrink.pl/sklep,106,12801,ksiega_pamiatkowa_wieczoru_panie_skiego_flowers_stripes_z_imieniem.htm


Świetny pomysł to przepiękna świeca zapachowa z pasującym do całości motywem. Na pewno się spodoba :-)

https://www.pinkdrink.pl/sklep,106,12843,swieca_zapachowa_w_szkle_dark_flowers_prezent.htm


Drobne dodatki i alkohol umieśćcie w ekskluzywnych papierowych torbach z tą samą grafiką.

https://www.pinkdrink.pl/sklep,106,12815,torba_na_prezent_dark_flowers_33cm.htm

https://www.pinkdrink.pl/sklep,106,12816,torba_na_alkohol_dark_flowers_37cm.htm


W pomieszczeniu pięknie wyglądać będą pasujące kolorystycznie balony, serpentyny czy kurtyny. 

https://www.pinkdrink.pl/sklep,106,10332,balony_metaliczne_strong_23cm_20szt_czarne.htm

https://www.pinkdrink.pl/sklep,106,12814,balony_metaliczne_strong_27cm_20szt_zlote.htm


Tak przygotowane wnętrze na pewno oczaruje przyjaciółkę, a modny motyw zapewni Wam super fotki z imprezy i udaną zabawę do rana :-)



Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu
Super gadżet dla każdej kobiety - lusterko z przepiękną grafiką!

Super gadżet dla każdej kobiety - lusterko z przepiękną grafiką!

Lusterko to świetny dodatek dla każdej z nas. Przydaje się w wielu sytuacjach i dobrze jest je mieć zawsze pod ręką :-) Niewielkie lusterko wrzucone do torebki może wybawić nas z opresji. Warto je mieć przy sobie na imprezach czy spotkaniach z dziewczynami, pomaga poprawić makijaż i sprawia, że czujemy się komfortowo.

Dlatego świetnym gadżetem z Wieczoru Panieńskiego jest oczywiście lusterko z przepiękną grafiką! Lusterka są okrągłe i mają średnicę 5,6cm, dzięki czemu są bardzo praktyczne. Na lusterkach został umieszczony napis: "Jesteś Śliczna", "Wieczór Panieński", a także imię przyszłej Panny Młodej.

https://www.pinkdrink.pl/sklep,nowosci,12770,lusterko_na_panie_ski_z_imieniem_jestes_sliczna.htm


To wspaniała pamiątka z panieńskiej imprezy dla wszystkich dziewczyn! Takie prezenciki można przygotować wcześniej i rozdać podczas ostatniej nocy wolności. Dziewczyny będą zachwycone! Lusterka to nie tylko gadżet, ale przede wszystkim praktyczny dodatek, a dzięki napisowi są fantastyczną pamiątką :-)

Co myślicie o takich prezencikach dla dziewczyn?


Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu
Super pomysł na prezent dla Panny Młodej

Super pomysł na prezent dla Panny Młodej

Szukacie wyjątkowego, fajnego i ładnego prezentu dla Panny Młodej, który wręczycie na panieńskim? Mam dla Was świetny pomysł, który na pewno zachwyci Pannę Młodą!

Łóżkowe Porady w formie ankiet to coś, co nie tylko wywoła mnóstwo śmiechu podczas panieńskiej imprezy, ale też przyda się podczas trwającego małżeństwa :-) Zestaw składa się z 20 sztuk ankiet wykonanych w przepięknej kolorystyce, dekorowanych panieńskimi grafikami. Ankiety składają się z 10 pytań, takich jak: "Jak często powinniście oddawać się rozkoszy?", "Piosenki do sypialni" itp.

https://www.pinkdrink.pl/sklep,102,12733,prezent_dla_panny_mlodej_lozkowe_porady_20szt_opakowanie_bilecik_hot_.htm


Ankiety zapakowane są w prześliczne różowe pudełko wyłożone elegancką czarną bibułką. Opakowanie przewiązane jest także modnym sznurkiem w dwóch kolorach: różowym i czarnym, który idealnie uzupełnia całość. Do zestawu dołączony jest otwierany bilecik, na którym możecie umieścić podpisy :-)

https://www.pinkdrink.pl/sklep,102,12733,prezent_dla_panny_mlodej_lozkowe_porady_20szt_opakowanie_bilecik_hot_.htm

https://www.pinkdrink.pl/sklep,102,12733,prezent_dla_panny_mlodej_lozkowe_porady_20szt_opakowanie_bilecik_hot_.htm


Całość prezentuje się przepięknie i jest gotowa do wręczenia Pannie Młodej. Dzięki takim gotowym zestawom oszczędzacie czas i zyskujecie coś bardzo oryginalnego.



Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu
Prezent dla Panny Młodej w drewnianej skrzyneczce

Prezent dla Panny Młodej w drewnianej skrzyneczce

Wybór prezentu dla Panny Młodej często bywa trudny i czasochłonny, dlatego dobrze jest się zdecydować na gotowy upominek dla przyjaciółki. Można znaleźć naprawdę przepiękne zestawy, które zachwycą bohaterkę Wieczoru Panieńskiego. Pięknie zapakowane prezenty z jeszcze ciekawszym wnętrzem to strzał w dziesiątkę, jeżeli lubicie wygodę i chcecie zaoszczędzić czas i nerwy.

Bardzo udanym pomysłem na prezent na Panieński są drewniane skrzyneczki z przegródkami i wypełnieniem. Drewniana skrzyneczka wykonana jest z dbałością o każdy szczegół, a dzięki naturalnemu drewnu idealnie wpisuje się w obecne trendy. Skrzyneczka posiada wieko, dzięki czemu z łatwością można ją otwierać i zamykać. Dzięki personalizacji z imieniem Panny Młodej i zabawnym tekstem taki prezent prezentuje się naprawdę bardzo efektownie.

Pierwsza propozycja to prezent dla Panny Młodej Skrzyneczka Mężatki. W środku znajdują się drobiazgi, które świetnie sprawdzą się podczas trwającego małżeństwa i wspaniale wróżą na przyszłość. W środku znajdziecie między innymi kostki z pozycjami na upojne noce, smoczek na przyszłość czy porcelanowego słonika na szczęście. 

prezent dla panny młodej


Druga propozycja tego typu to prezent na Panieński Pierwsza Pomoc Przedślubna. Cały zestaw wykonany jest w odcieniach bieli i czerwieni, jak prawdziwa apteczka. W środku umieszczone zostały gadżety, które pomogą rozładować stres i rozluźnić Pannę Młodą przed ślubem. Miętówki Don't Panic czy chusteczki na otarcie łez na pewno się przydadzą.

prezent dla panny młodej

prezent dla panny młodej


W obu skrzyneczkach znajdują się także prześliczne bileciki z dopasowaną do całości grafiką.


Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu
Dodatki na panieński w luksusowym stylu: biało-złote dekoracje

Dodatki na panieński w luksusowym stylu: biało-złote dekoracje

Dodatków na Wieczór Panieński jest mnóstwo! Balony na panieński, plakaty, kubeczki, talerzyki czy zabawne słomki to najczęściej wybierane gadżety, które pozwalają na organizację udanej imprezy. Najpopularniejsza kolorystyka to czerń i róż, ale ostatnio w modzie jest także połyskujące metaliczne złoto w parze z bielą.

Takie dekoracje prezentują się bardzo luksusowo, a Przyszła Panna Młoda może poczuć się prawdziwą gwiazdą wieczoru.

Ciekawy motyw to złote kropki połyskujące na białym nowoczesnym tle. Kubeczki, talerzyki czy pudełka na słodycze z tym motywem pozwolą Wam pięknie udekorować panieński stół.


https://www.pinkdrink.pl/sklep,nowosci,12745,kubeczki_papierowe_gold_dots_6szt.htm

https://www.pinkdrink.pl/sklep,nowosci,12746,talerzyki_papierowe_gold_dots_6szt.htm


https://www.pinkdrink.pl/sklep,nowosci,12747,pudelka_na_popcorn_slodycze_gold_dots_4szt.htm


Jako dodatek warto zastosować delikatny i lekki bieżnik z organzy dekorowany tym samym wzorem kropek. Nie zapomnijcie też o balonach! Najmodniejsze aktualnie to transparentne balony, które prezentują się bardzo elegancko.

https://www.pinkdrink.pl/sklep,nowosci,12748,bieznik_organza_gold_dots_36cmx9m.htm

https://www.pinkdrink.pl/sklep,nowosci,12736,balony_transparentne_27cm_20szt.htm

Złoto dobrze wygląda w aranżacjach ze srebrem, bielą i czernią. Wykorzystajcie więc duży balon foliowy w kształcie gwiazdy lub nowoczesne czarno-białe balony z super napisami.

https://www.pinkdrink.pl/sklep,nowosci,12749,balon_foliowy_gwiazda_45cm_2_kolory_.htm

https://www.pinkdrink.pl/sklep,nowosci,12750,balony_pastelowe_get_wild_mix_30cm_6szt.htm


Co myślicie o panieńskim w takim stylu?


Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu
WASZE ZDJĘCIA: fotki z panieńskiego Gosi i Kasi

WASZE ZDJĘCIA: fotki z panieńskiego Gosi i Kasi

Ogromnie nas cieszy, jak przesyłacie nam zdjęcia z Waszych wieczorów panieńskich. Jest to nie tylko wspaniała inspiracja dla wszystkich dziewczyn będących przed tym ważnym dniem, ale też wielka radość dla nas, że tak fantastycznie wykorzystujecie nasze dekoracje :-) Dziś przedstawiam Wam cudowne, pełne radości zdjęcia z dwóch wieczorów panieńskich!

Pierwsza inspiracja to wieczór panieński w stylu boho. Organizując tego typu imprezę nie zapomnijcie o najważniejszym, czyli o dodatkach do stylizacji. Przepiękne wianki z kwiatów to podstawa, dzięki której dziewczyny wyglądają bardzo kobieco i świeżo. Impreza w plenerze stanowi świetne tło do tego typu zabaw. 

Świetnym dodatkiem do panieńskich zdjęć będą oczywiście tabliczki do śmiesznych zdjęć z zabawnymi napisami. Możecie je trzymać i uśmiechać się do woli, a zdjęcia będą fantastyczne! 




Nie zapomnijcie przygotować przepysznych drinków, koniecznie z dużą ilością owoców i kostek lodu. Takie drinki idealnie komponują się z wyjątkowymi przypinkami na panieński w tropikalnym stylu.



Z kolei nasz przepiękny kieliszek z puszkiem dla Panny Młodej spodobał się nawet kotu! Jesteśmy oczarowane tym zdjęciem <3



Impreza Gosi to przede wszystkim przepięknie udekorowany stół i pomieszczenie. Na stole nie zabrakło wygodnych, praktycznych i ładnych papierowych kubeczków, które ułatwią Wam sprzątanie po imprezie. Tęczowe kieliszki do shotów idealnie sprawdzą się przy wznoszeniu toastu za Pannę Młodą, a kolorowe rekwizyty do zdjęć zapewnią Wam przepiękną pamiątkę.



Nad stołem znalazły się różowe balony z napisem Gorączka Panieńskiej Nocy, a także wyjątkowy dwustronny baner na panieński w czarno-różowej kolorystyce. Wnętrze pomieszczenia od razu wskazuje na to, co świętujecie. 

Panna Młoda w takiej koszulce to prawdziwa super babka! Koszulka z napisem Przyszła Panna Młoda stanowi idealny prezent, który bohaterka może założyć już w dniu imprezy :-)



Jak podobają Wam się stylizacje i dekoracje dziewczyn? Dzielcie się z nami Waszymi fotkami i nie zapomnijcie o hasztagach na INSTA:

#pinkdrinkgirls

Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu
Papierowe dekoracje na wieczór panieński: NAJLEPSZE PROPOZYCJE

Papierowe dekoracje na wieczór panieński: NAJLEPSZE PROPOZYCJE

Wieczór Panieński to fantastyczna okazja do stworzenia wyjątkowej stylizacji, a także przygotowania spójnych, efektownych dekoracji. Na Wieczorze Panieńskim najważniejsza jest oczywiście Przyszła Panna Młoda, ale nie można zapomnieć też o dodatkach, które podkreślą charakter imprezy.


Dziś skupię się na modnych o popularnych dekoracjach pomieszczenia na Wieczór Panieński. W tym sezonie stawiamy przede wszystkim na EKO. W modzie są więc wszelkie papierowe dekoracje. Kolorowe, lekkie i świeże, a przede wszystkim ładne i łatwe do zastosowania. To wszystko sprawia, że papierowe dekoracje na panieński to strzał w dziesiątkę!

Kule bibułowe to niedroga i bardzo efektowna dekoracja pomieszczenia. Przestrzenny kształt i duży wybór kolorów, a także rozmiarów pozwoli na stworzenie fantastycznej kompozycji. Kule bibułowe w kształcie plastrów miodu możecie wykorzystać w dowolnym miejscu: nad stołem, uwiesić pod sufitem lub zamocować na ścianie. Jest to też super dodatek do panieńskiej sesji zdjęciowej!

https://www.pinkdrink.pl/sklep,104,12689,kule_bibulowe_plaster_miodu_teczowe_3szt.htm

https://www.pinkdrink.pl/sklep,104,12080,kula_bibulowa_plaster_miodu_rozne_kolory_30cm.htm


Puszyste kule bibułowe
Bardziej klasyczna, lecz równie piękna opcja na papierową dekorację. Puszyste kule z bibuły występują w dwóch rozmiarach: 25cm oraz 35cm. Różne kolory pozwolą Wam na dopasowanie kuli do motywu przewodniego imprezy. Najpopularniejsze kolory to różowe i czarne oraz czerwone, które idealnie wpisują się w stylistykę Pin-Up!

https://www.pinkdrink.pl/sklep,104,12070,kula_puszysta_dekoracyjna_bibulowa_35cm.htm


Papierowe rozety
Kolorowe papierowe rozety występują w zestawach po 3 sztuki o różnych średnicach. Dzięki temu stworzycie piękną kompozycję w ciągu dosłownie kilku chwil. Możecie zdecydować się na rozety w tym samym odcieniu bądź wybrać te w różnych kolorach!

https://www.pinkdrink.pl/sklep,104,12072,rozety_papierowe_dekoracyjne_3szt_duzo_kolorow.htm

https://www.pinkdrink.pl/sklep,104,10359,rozety_dekoracyjne_sweets_3szt.htm

https://www.pinkdrink.pl/sklep,104,11221,rozety_dekoracyjne_luxury_zestaw_5szt.htm


Hawajskie liście i kwiaty
To zdecydowanie must have tego sezonu. Bardzo modny tropikalny Wieczór Panieński nie może odbyć się bez hawajskich dodatków. Papierowe monstera leaves, kwiaty orchidei czy zielone gałązki umieszczone na stole lub w pomieszczeniu przeniosą Was w gorrrące tropiki :)

https://www.pinkdrink.pl/sklep,104,10912,baner_dekoracyjny_aloha_tropical_party_19x47cm.htm

https://www.pinkdrink.pl/sklep,104,11119,girlanda_papierowa_liscie_tropical_party_1_2m.htm


Banery z Waszym tekstem
Na koniec jeden z największych hitów! Dekoracyjne banery z dowolnym tekstem to idealna spersonalizowana dekoracja, która zachwyci Pannę Młodą i będzie świetną bazą do przygotowania całej kompozycji. Banery składają się z pojedynczych liter, które należy umieścić na tasiemce. To, jaki tekst wybierzecie zależy tylko od Was!

https://www.pinkdrink.pl/sklep,61,11489,baner_dwustronny_wieczor_panie_ski_queen_of_the_night.htm

https://www.pinkdrink.pl/sklep,61,11930,baner_z_kredowa_powierzchnia_20el._sznurek_kreda_.htm

https://www.pinkdrink.pl/sklep,61,7196,litera_do_baneru_personalizowanego_glam_diva.htm

https://www.pinkdrink.pl/sklep,61,10306,baner_personalizowany_queen_of_the_night_2_wzory_.htm

https://www.pinkdrink.pl/sklep,61,12266,litera_do_baneru_personalizowanego_flamingo_party.htm



Która z dekoracji spodobała Wam się najbardziej? Dajcie znać w komentarzach!


Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu