piątek, 28 października 2016

Jak zorganizować wieczór panieński w stylu lat 80?

Nawiązania do stylu lat 80 da się ostatnio zauważyć przede wszystkim w modzie. Połyskujące tkaniny to must have na nadchodzący sezon, a kolorowe dodatki wyróżnią nas z tłumu. Lata 70 i 80 to również świetny pomysł na szalony wieczór panieński. Jak zorganizować szalone disco na wieczorze panieńskim? Przeczytajcie poniżej!



Taką imprezę najłatwiej zorganizować w klubie. Dyskotekowe kule, kolorowe światła i rozgrzewająca muzyka to idealne tło dla Waszych stylizacji. Jeżeli jednak bawicie się w domu - nic nie szkodzi! Przygotujcie playlistę z hitami lat osiemdziesiątych. Nie zapomnijcie o tanecznych hitach Abby ;)

Jak przygotować stylizację na panieński, która idealnie wpisze się w klimat lat 80'? Kolorowe obcisłe legginsy, połyskujące bluzki i szalony makijaż we wszystkich barwach tęczy to podstawa. Warto wykorzystać także duże plastikowe okulary (świetnie sprawdzą się np. duże okulary różowe serca). Natapirujcie włosy i wyczarujcie szalone afro lub jeżeli chcecie uniknąć późniejszego uciążliwego rozczesywania skorzystajcie z gotowych peruk. Czarna peruka afro sprawdzi się świetnie i sprawi, że Wasza stylizacja będzie naprawdę bombowa. 




Wieczór Panieński w stylu lat 80 to świetny pomysł. Będziecie się rewelacyjnie bawić, a dzięki super kreacjom uzyskacie wyjątkowe zdjęcia z imprezy. Gwarantuję, że wszystkie dziewczyny i bohaterka wieczoru - Panna Młoda będą zachwycone!

Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu

czwartek, 27 października 2016

Balon foliowy na wieczór panieński

Balony to świetna dekoracja każdej imprezy, warto więc wykorzystać je także na wieczorze panieńskim. Uwieszone pod sufitem czy w rogach pomieszczenia będą wspaniałym dodatkiem i zapewnią świetne zdjęcia imprezy.

Jednak oprócz zwykłych lateksowych balonów można pokusić się o coś bardziej wyjątkowego, szalonego, co na pewno zachwyci Pannę Młodą. Idealnie sprawdzi się duży foliowy balon w kształcie penisa! Nasycony różowy kolor, zabawny wygląd i duuuuży rozmiar to nie jedyne zalety tej urzekającej dekoracji :-) Balon możecie napełniać powietrzem lub helem. Świetnie będzie wyglądał powieszony nad stołem. Możecie także wręczyć go do rąk Panny Młodej. To świetny pomysł na dekorację na wieczór panieński w stylu Crazy Willy, który do łez rozbawi przyjaciółkę i zapewni Wam świetne fotki z imprezy!!!!



Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu

poniedziałek, 24 października 2016

Prezenciki dla dziewczyn na wieczór panieński: ciasteczka z wróżbą

Prezent dla Panny Młodej wręczany na wieczorze panieńskim jest oczywiście bardzo ważny, ale warto zadbać także o drobne prezenciki dla każdej z dziewczyn obecnych na imprezie. Będzie to miły upominek, który pozwoli podziękować za pomoc w organizacji panieńskiego.

Idealnym upominkiem będą ciasteczka z wróżbą na panieński. Kruche ciasteczko o smaku słodkiego herbatnika kryje w środku pozytywną wróżbę, która na pewno się spełni! Estetyczne zapakowanie w postaci celofanowego woreczka i ozdoba w postaci graficznej etykietki prezentują się prześliczne. Etykietki wykonane są w typowo panieńskim klimacie, zdobione kolorowymi nadrukami i imieniem przyszłej Panny Młodej. To nie tylko miły upominek, ale też smaczna pamiątka :-) 









Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu

czwartek, 20 października 2016

Pamiątki z wieczoru panieńskiego: plakat Buziaczki na wpisy dziewczyn

Organizując wieczór panieński bardzo ważny jest prezent dla Panny Młodej, ale i pamiątka, która nawet po latach wywoła wspomnienia. Wystarczy tylko jedna rzecz, lecz musi być bardzo osobista i sprawiać radość przyjaciółce.

Idealnie sprawdzi się uroczy plakat na wpisy dziewczyn z grafiką buziaczków. Na plakacie znalazł się tytuł napisany ozdobną czcionką: "Buziaczki na pożegnanie życia singielki". Jest też mnóstwo kolorowych odcisków ust, na których każda z dziewczyn powinna zostawić swój podpis bądź ksywkę. U dołu plakatu znalazł się dopisek: "Dzisiaj pożegnałam swój panieński stan" oraz miejsce na imię i buziaczka od Panny Młodej :-)

Taki plakat to rewelacyjna propozycja na zabawny prezent, który po imprezie może ozdobić ścianę. Plakat ma świetną cenę - kosztuje tylko 5,98zł!




Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu

wtorek, 18 października 2016

Jak zapakować prezent na panieński? Efektowne pudełko dla Panny Młodej

Wybór prezentu dla Panny Młodej jest bardzo trudny, a jego zapakowanie czasami bywa nawet jeszcze trudniejsze. Z tej okazji zostało przygotowane efektowne pudełko na prezent dla Panny Młodej :-)

Pudełko jest niewielkie, lecz pomieści wszystkie niezbędne gadżety, o których powinniście pomyśleć. Jego czarno-różowa grafika i eleganckie zdobienia sprawiają, że prezentuje się idealnie. Do tego nadruk uroczej różowej kokardki, którą pudełko jest jakby przewiązane... No i uroczy napis: "dla Przyszłej Panny Młodej". Nikt nie będzie miał wątpliwości, co jest w środku :-) Takie pudełko to wyjątkowy dodatek na wieczór panieński w wyjątkowej cenie - kosztuje tylko 5zł!!! Polecam wszystkim.



Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu

piątek, 14 października 2016

Słodka dekoracja na wieczór panieński: opłatki na tort z imionami wszystkich dziewczyn

Bardzo dobrym pomysłem na prezent dla Panny Młodej jest samodzielnie przygotowany tort. Warto wybrać także efektowną dekorację ciasta, która idealnie wpisuje się w klimat wieczoru panieńskiego. Taką dekoracją są zdecydowanie opłatki na tort na wieczór panieński. Ozdobione panieńskimi grafikami, często okraszone dużą dawką humoru i zabawnymi tekstami są nie tylko szybko i prostą do przygotowania ozdobą, ale też wspaniale udekorują tort.

Tegoroczny hit na wieczory panieńskie to personalizowane opłatki, na których możecie umieścić nie tylko imię przyszłej Panny Młodej i datę wieczoru panieńskiego, ale także imiona wszystkich dziewczyn obecnych na imprezie. Ogromny wybór wzorów w różnych wersjach kolorystycznych pozwoli dopasować opłatek do pozostałych dekoracji tak, by ładnie komponował się z nimi. Znajdziecie mnóstwo opcji od tych zabawnych czy niegrzecznych aż po stylowe i eleganckie propozycje. Tak ozdobiony tort będzie super prezentem dla przyjaciółki, ale też wspaniałą ozdobą, dzięki której zapewnicie sobie świetne pamiątkowe zdjęcia :-) Polecam serdecznie!

Poniżej przedstawiam wszystkie wzory opłatków z imionami dziewczyn:















Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu

czwartek, 13 października 2016

Idealne serwetki na wieczór panieński

Papierowe serwetki w różnych kolorach to dekoracja stołu, którą warto zastosować na wieczorze panieńskim. Nie tylko ładnie wyglądają, ale spełniają też funkcję praktyczną.

Moja dzisiejsza propozycja to serwetki wprost idealne na wieczór panieński. Piękna kolorystyka w kolorze fuksji i czerni na stole wygląda świetnie. Grafika w postaci Panny Młodej w kieliszku z drinkiem w dłoni od razu wskazuje na charakter uroczystości. Nie mogło zabraknąć również napisu: "Wieczór Panieński". Te serwetki są częścią kolekcji na wieczór panieński Queen of the Night i stanowią jej idealne uzupełnienie :-). Ułóżcie je na talerzach dziewczyn, zwińcie w rulony lub podajcie w serwetniku - super pomysł na efektowną i niedrogą dekorację.




Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu

środa, 12 października 2016

Kontur na tort ślubny - pomysł na prezent dla Panny Młodej

Jeżeli szukacie nie tylko fajnego, ale też praktycznego prezentu dla Panny Młodej warto wręczyć jej coś, co będzie mogła wykorzystać na własnym ślubie. Jeżeli Wasza przyjaciółka poszukuje oryginalnej ozdoby na tort weselny idealnym rozwiązaniem będzie kontur na tort!

Kontur dekoracyjny na tort to alternatywa dla tradycyjnej figurki tortowej. Wykonany z czarnej pleksi pięknie odbija światło, a lustrzana powierzchnia na stole prezentuje się wprost wspaniale. Ten z humorystycznym akcentem, z serii I got One sprawdzi się idealnie! Figurka przedstawiająca Pannę Młodą, która 'upolowała' swojego faceta to idealny pomysł dla każdej Panny Młodej. Nie tylko fajnie wygląda, ale też wywołuje uśmiech na twarzy. Polecamy taki prezent! 



Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu

wtorek, 11 października 2016

"Uszate" opaski na wieczór panieński! :-)

Bardzo popularnymi gadżetami na wieczór panieński są opaski. Idealnie uzupełniają strój i są świetnym dopełnieniem panieńskiej stylizacji. Zaletą opasek jest także niewielka cena przy świetnym wyglądzie i dobrym wykonaniu.

Ostatnio bardzo modne stały się opaski zdobione najróżniejszymi uszkami. Mogą to być uszy królika, myszki, z dodatkiem kokardek czy cekinów. W takich opaskach dziewczyny prezentują się naprawdę słodko! Zobaczcie moje propozycje:






Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu

poniedziałek, 10 października 2016

Najlepsze przepisy na panieńskie drinki ;)

Wieczór panieński bez alkoholu? Nie ma mowy. Przecież każda z nas, kobiet, lubi czasem sączyć przepyszne, piękne i pachnące drinki, przyozdobione mnóstwem owoców, parasolek czy kolorowych rozetek. To dla nas najlepsza nagroda za przetrwanie ciężkiego tygodnia w pracy czy zdanie ważnego egzaminu. Jednak drinki pite samemu to nie to samo co w gronie najlepszych przyjaciółek, a wieczór panieński jest idealną okazją, by poszaleć :-)

Jeżeli zastanawiacie się, jakie drinki powinny znaleźć się na wieczorze panieńskim łapcie SUPER PRZEPISY NA PANIEŃSKIE DRINKI. Mnóstwo kolorowych (i łatwych do wykonania!) propozycji, ciekawe pomysły i co najważniejsze - wspaniała dekoracja panieńskiego stołu. Gwarantuję, że nie tylko Panna Młoda, ale i każda z dziewczyn będzie zachwycona widząc stół zastawiony w ten sposób. A może warto wykorzystać przepisy już na wieczorze panieńskim? Możecie zabawić się w seksowne barmanki i potraktować to, jako jedną z atrakcji na wieczorze panieńskim.

Sprawdźcie także najfajniejsze słomki i akcesoria do drinków - na pewno się przydadzą. Ekologiczne słomki w kropki i paski oraz kolorowe wesołe parasolki będą idealną dekoracja Waszych drinków :)



Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu

piątek, 7 października 2016

Kieliszek na wieczór panieński - teraz w promocji

Śliczny różowy kieliszek zdobiony eleganckimi cyrkoniami. Chyba żadna kobieta nie oprze się jego urokowi :-). Zobaczcie same:




Ten przepiękny kieliszek to świetny pomysł na prezent dla przyszłej Panny Młodej, który możecie wręczyć przyjaciółce podczas wieczoru panieńskiego. Uroczy napis z cyrkonii: "VIP Lady" świetnie sprawdzi się już podczas wieczoru panieńskiego. Po imprezie tego typu gadżet uprzyjemni np. spędzane samotnie wieczory. Polecam, tym bardziej, ze teraz w promocji! 


Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu

środa, 5 października 2016

Gadżety na wieczór panieński: STYLIZACJA gorące policjantki

Macie ochotę w tę jedną panieńską noc zmienić się w gorące policjantki? Nic trudnego! By przygotować taką panieńską stylizację nie potrzebujecie mnóstwa czasu i pieniędzy, a jedynie kilku dodatków i prostych trików, które zmienią Was w stróży prawa.  



Po pierwsze: nie zapominajcie o czarnych spodniach i błękitnej koszuli. Jestem pewna, że te dodatki znajdą się w szafie każdej kobiety. Do uzupełnienia naszej 'bazy' idealnie sprawdzi się natomiast czapka policyjna. Czarna, błyszcząca, z dumnie prezentowaną odznaką zrobi wrażenie na każdym facecie. Do tego oczywiście policyjne okulary awiatory - będziecie wyglądać elegancko, seksownie i z klasą.  Przydać się Wam mogą także kajdanki puchowe z kluczykiem, które pomogą ująć niegrzecznych facetów. A na deser? Opłatek, który ozdobi Wasz panieński tort. Oczywiście z motywem pana policjanta ;)





Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu