Jaki pomysł na prezent świateczny od firmy? Może kosz prezentowy ze słodyczami, kawą i herbatą.

Ja szukałam prezentu swiątecznego i natknęłam się na takie piękne kosze prezentowe: słodycze, oryginalne kawy, aromatyczne herbaty, słodkie praliny z nadzieniami owocowymi, kosmetyki oraz miody i bakalie: migdały, orzechy, ciasteczka i biszkopty. Całość pięknie podana w eleganckiej skrzyni drewnianej lub w opakowaniu świątecznym z dedykacja czyli podpisem z nazwą firmy.

BARDZO spodobała mi się taka propozycja, więc podaję ją dalej, może komuś się przyda?

Ja wybrałam taki kosz prezentowy z firmy MojaGwiazdka.pl

w skrzyni:





 oraz takie w pudełkach:






Gdzie szukać? przez internet na Moja Gwiazdka;

polecam!

Kinga

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz o tym? Zostaw komentarz, dziękuję.