Pomysł na wieczór panieński: słodka panieńska impreza

Dziś chciałabym napis o moim pomyśle na słodkie przyjęcie panieńskie. Zainspirowałam się gadżetami na panieńskie ze sklepu PinkDrink.pl. Jednym z trendów, który pojawia się na różnego rodzaju przyjęciach i uroczystościach jest słodki barek. Bardzo popularnym pomysłem na przyjęcia są również muffinki i dekoracje z motywem muffinek - możecie je kupić tutaj: http://www.pinkdrink.pl/sklep,szukaj,7204,foremki_na_muffinki_azurowe_10szt.htm.
Małe babeczki świetnie smakują i cudownie dekorują stół. Zainspirowało mnie to do pomysłu na wieczór panieński w słodkim stylu. Dlatego, jeżeli planujesz przyjęcie panieńskie w domu zachęcam Cię do zapoznania się z moim pomysłem na panieński w stylu Candy Girl.



Candy Girl - jak sobie ją wyobrażam? To stylizacja wypełniona słodyczą. Jej strój to przede wszystkim ciuchy w pastelowych barwach. Krótka spódniczka lub dziewczęca sukienka będą na pewno pasować do takiej stylizacji. Candy Girl nie jest sex bombą, ale ma w sobie coś, co jest sexy. Cukierkowa dziewczyna uwodzi swoim słodkim urokiem.
Źródło: Pinterest.com


Na przyjęciu nie powinno zabraknąć dekoracji w pastelowych kolorach - mogą to nimi być np. balony i banery znalezione w sklepie PinkDrink.pl . Jeżeli chodzi o dekorację stołu - powinny znaleźć się na nim serwetki w odpowiedniej kolorystyce, dobrym pomysłem będą papierowe kubeczki z fajnym motywem. Co z candy barem? Zwykle znajdują się na nim różnego rodzaju słodkości - żelki, pianki,karmelki, lizaki i właściwie i co tylko chcecie. Słodycze najlepiej podać w szklanych naczyniach o różnych kształtach - mogą to być paterki, czarki, pojemniki z pokrywą, miseczki i w zasadzie wszystko, co pomieści ulubione słodycze i pasuje swoim style do wieczoru panieńskiego. Bardzo podoba mi się pomysł podania słodyczy w kieliszkach martini. Barek i słodycze można udekorować wykałaczkami lub mini widelczykami, które są bardzo praktyczne, ale też fajnie dekorują stół. Jeżeli chcecie dodać trochę pikanterii do Waszego przyjęcia dobrym pomysłem będzie udekorowanie stołu słodkościami z wesołym motywem Willy'ego :)


Doskonałym prezentem na wieczór panieński w tym stylu może być komplet cukierkowej bielizny. Taki zestaw świetnie pasuje do tematu przyjęcia i na pewno rozbawi przyszłą Pannę Młodą.
Jeżeli chcecie zobaczyć więcej dodatków w tym stylu, zapraszam Was na stronę, która jest inspiracją i dla mnie - panieński w stylu Candy Girl .
Jak Wam się podoba taki pomysł na stylizację na panieński? Piszcie do mnie!


Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz o tym? Zostaw komentarz, dziękuję.