Jak stworzyć oryginalne dekoracje na wieczór panieński? Panieńskie DIY

Jeżeli masz artystyczne zacięcie i lubisz sama tworzyć dekoracje dzisiaj mam dla Ciebie coś, co na pewno Ci się spodoba. Zobacz, jak samodzielnie przygotować ozdoby na wieczór panieński.
Gdy przeglądam inspiracje i pomysły na wieczór panieński w sieci zwykle znajduję dekoracje i dodatki na wieczór panieński w odcieniach różu. Różowe banery, balony, konfetti, które znalazłam tutaj  - są cudowne i mają swój urok, trudno temu zaprzeczyć. Róż to kolor, który zdecydowanie kojarzy się z wieczorem panieńskim. Jednak jestem przekonana, że nie każda z dziewczyn marzy o różowym przyjęciu panieńskim i część z chęcią stworzy własne, alternatywne dekoracje. Zapraszam do skorzystania z pomysłów, które zainspirowały także i mnie. Rzeczy, które przygotowałam są naprawdę proste do zrobienia i niedrogie. Wszystko, czego potrzebujesz, aby przygotować samodzielnie dekoracje na panieński znajdziesz tutaj lub we własnych zbiorach :-)

Jednym z pomysłów, który bardzo mi się spodobał są banery z fotografiami.

Źródło: fairlylight.co.uk


Źródło: blog.freepeople.com
Przeszukaj albumy ze zdjęciami, których możesz użyć do przygotowania takiego baneru dla przyszłej Panny Młodej. Możesz wykorzystać wspólne zdjęcia z wakacji, szkolnych czasów czy imprezy na mieście. Jeżeli nie masz takich zdjęć poproś kogoś z najbliższej rodziny przyszłej Panny Młodej, aby udostępnił Ci fotografie. Jeśli nie chcesz zdjęć możesz użyć kopii. Ich przygotowanie nie sprawi Ci wiele kłopotu, a baner z czarno białymi odbitkami zyska dodatkowo ciekawy klimat.
Aby stworzyć baner na pewno przydadzą Ci się dekoracyjne taśmy lub wstążki - idealne będą satynowe wstążki w kolorach do wyboru, które możesz znaleźć tutaj. Dobrym pomysłem  może być też wykorzystanie liter do baneru takich jak te http://www.pinkdrink.pl/sklep,szukaj.htm?a=s&sna=litera, dzięki którym stworzysz napis pasujący na Twoje panieńskie przyjęcie.



Baner można rozwiesić na ścianie, między filarami, w oknie i wszędzie, gdzie tylko chcesz. Taka personalizowana dekoracja na panieński z pewnością zaskoczy przyszłą Pannę Młodą i będzie dla niej miłą niespodzianką. Jeżeli chcesz wprowadzić więcej personalizowanych akcentów na wieczór panieński możesz wykorzystać np. słomki z etykietami, pudełeczka z imieniem przyszłej Panny Młodej lub kolorowe przypinki z imionami
Jak podobają Ci się takie dekoracje? Jeżeli postanowiłaś wykorzystać pomysł na przyjęciu panieńskim napisz do mnie i koniecznie pochwal się swoim własnoręcznie wykonanymi dekoracjami :-) A może masz inny pomysł na panieńskie dekoracje? Chętnie je poznam :-) Piszcie do mnie!
 

Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz o tym? Zostaw komentarz, dziękuję.