Menu na wieczór panieński: truskawki w czekoladzie

Szykujesz wieczór panieński w domu i chcesz przygotować przekąski dla swoich znajomych? Zobacz, jak w ciekawy sposób przygotować poczęstunek na panieńskie przyjęcie.
Przystawki na panieńskim stole nie muszą być nudne. Wystarczy wykorzystać kilka pomysłów i dekoracji, aby wszystko, co podasz na swoim party zyskało trochę bardziej pikantny charakter ;)Wszystkie dekoracje na mój wieczór panieński znalazłam tutaj.


Co dobrego podać na panieńskiej imprezie? Przede wszystkim będą to drinki. Aby przygotować kolorowe drinki, które będą pasowały do charakteru panieńskiego przyjęcia dobrze zaopatrzyć się w dobre alkohole i syropy. Wybierzcie takie, które dobrze wyglądają, ale też świetnie smakują. Drinki podane w ciekawej formie będzie to wspaniała atrakcja dla dziewczyn. Zobacz, jak udekorować drinki na wieczór panieński - pomogą Ci w tym zabawne akcesoria i kieliszki do drinków.

Jak wygląda Wasz wymarzone menu na wieczór panieński? Ja mam kilka pomysłów. Co prawda wieczór panieński to nie to samo, co oficjalne przyjęcia dla rodziny, ale moje znajome uwielbiają kulinarne nowinki. Wiem, że ucieszą się z czegoś naprawdę ekstra. Dlatego zastanawiam się, jak spodoba im się sałatka np. z takim zabawnym makaronem, który znalazłam tutaj.


Myślę, że dobrym pomysłem będzie stworzenie słodkiego barku z różnymi przysmakami. Świetnie pasują zabawne cukierki, takie jak te żelki w kształcie penisków. Bardzo podobają mi się muffinki, które można udekorować na wiele sposobów. Na pewno na stole pojawią się też ciasteczka z wróżbą - idealnie pasują na panieński, a dodatkowo można zamówić je z personalizowaną etykietą.

Na koniec chcę podzielić się z Wami przepisem na truskawki w czekoladzie, który dostałam od znajomej. Prawda, że wyglądają apetycznie?
 
Źródło: afoodcentriclife.com


Truskawki w czekoladzie na wieczór panieński (6 porcji)

Składniki:
500g świeżych truskawek
100g ciemnej czekolady o zawartości kakao 70%
50g wiórków kokosowych, kolorowej posypki lub zmielonych orzechów

Czekoladę rozpuść w misce umieszczonej nad garnkiem z gotującą wodą. Truskawki umyj i osusz. W miejscu szypułki wbij wykałaczkę i zanurz 2/3 w czekoladzie. Zanurz koniec truskawki w kolorowej posypce. Odkładaj truskawki na blachę wyłożoną papierem do pieczenia do zastygnięcia. Smacznego! :)


Źródło:  thebridesdiary-diy.blogspot.com 
Źródło: 1finecookie.com
Źródło: Pinterest.com



Macie swój pomysł na panieńskie menu? Chętnie go poznam :) Piszcie do mnie!
 
Polecam sklep z gadżetami na panieńskie www.PinkDrink.pl - kliknij aby przejść do sklepu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz o tym? Zostaw komentarz, dziękuję.